tingeling87 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 hei hei alle sammen!! jeg er blitt gravid igjen på 2. pp etter at jeg mistet i uke 15. det er herlig å være gravid igjen!! jeg er så lykkelig nå! denne gangen skal alt gå bra. det håper jeg virkelig:)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer. Så gøy med ca samme termin da. (Så det på gratulasjonene jeg fikk inne på bli gravid;-))
:*lillefru*:har født*: Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så masse, lukke til med graviditeten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå