Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Etter at jeg flytta så bor vi nå 30 mil unna hverandre noe som gjør at vi ser hverandre ganske mye mindre enn før. Jeg skal hjemmover i juli og tenkte meg en tur på besøk til min kjære veninne ettersom min mann skal snekkre på huset vårt og da orker jeg ikke være her. Men fikk til svar at jeg ikke kunne komme fordi i juli skulle de ha dagen sammen pga at hennes mann jobber hele tiden .... men så forta hun seg og si men foresten et partre dager går sikkert greit men ikke EN uke ... Og det skjønner jeg også ... men det var dette tonefallet hennes som virket som om jeg ikke var velkommen, eller at jeg presset meg på. Men alltid så maser hun om at jeg skal komme til henne, og det har jeg også vært 4 ganger etter at jeg flytta hit for snart 2år siden...men hun har aldri besøkt meg... Lurer mange ganger på om hun egentlig er en skikkelig veninne siden hun ikke har vært på besøk, kjører nesten forbi da de tar helgeturer men kommer aldri innom. Nesten så jeg ikke gidder og dra dit i sommer heller ...... for kjenner jeg henne rett rakker hun bare ned på alt jeg gjør uansett .... Hun hvet best og kan alt ... (Måtte bare få det ut ... )
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Høres ikke ut som om dere er så gode venninner i utgangspunktet, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du hisser deg opp? Skaff deg nye venner, hehe
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Seriøst, hvis hun skuffer deg mer enn hun gleder deg, hvorfor opprettholder du kontakten? Hvis du har trodd dere var nære venner og hun ikke var helt "der", skjønner jeg at du er lei deg. Kan du snakke med henne om det da?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 jeg er ikke helt sikker .. men jeg har blidt veldig glad i henne da vi har kjent hverandre i 12år... så det er ikke bare og kutte et vennskap mener nå jeg da...men jeg får snakke med henne i sommer ... vi er nære venner og opplevd masse sammen, men etter at jeg har flytta så hører jeg ikke så mye...
Scorpiogi Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 skjønner godt hvordan du har det jeg. har det litt sånn selv, bare motsatt. Jeg flyttet endelig hjem igjen etter å ha bodd langt unna i en del år, og da føltes det som om vi mistet hverandre. Og jeg følte det bare var meg som ble lei meg for det, og ble skuffet en del ganger av henne... Ikke lett.... i dag har vi et vanlig venninneforhold, ikke noe ekstra i forhold til andre. Jeg skrudde ned forventningene mine til henne, men samtidig også litt av tilliten... Det gjør vondt å "avslutte" et nært venninneforhold..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå