willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Andre som har merket forskjell på bekkenplangene etter at babyen har festet seg? -får i hvert fall inntrykk av at det er sammenheng pga at etter at babyen har festa seg så har jeg fått mye mere vondt(øm) i underlivet..det gjør vondt bare jeg beveger meg..-spesielt om jeg for eksempel skal til å legga bena i kors når jeg sitter.. så nå blir det mye sofasliting frem til termin tenker jeg:/ -den gangen jeg har utviklet ser til tider ikke bra ut så det er kanskje like greit;) hadde et lite håp om at vondtene i underlivet kunne ha sammenheng med at fødselen var like rundt hjørne (*håpe håpe*), men tror nok det bare er bekkenløsningen:( begynner å bli rimelig lei ja!!! noen som vet om disse plagene i de fleste tilfeller forsvinner så fort babyen er ute?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hmm, til meg var det omvendt faktisk:) hadde kraftig bekkenløsning siden 4 måned, men når hodet festet seg var jeg så god som ny igjen ....det hadde jeg hørt på forhånd også, og hørt det samme hadde skjedd hos andre som slet med bl. men det kan vel variere sikkert..litt kjipt da. uansett så blir vel de fleste bra etter fødselen . Vi kan jo satse på at det er fødselen som er rundt hjørnet for deg:)hehe
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Du er heldig som er så god som ny igjen!! jeg ble også fortalt at jeg etterhvert ville bli bedre, med tanke på bl, når babyen ble større og den festet seg.. men den gang ei ser det ut til.. så sant disse plagene ikke er "symptomer" på noe annet da;) Kan jeg spørre hvordan du har det nå når babyen er festet? jeg har myyye stikninger og innimellom kan det virke som om babyen er på vei ut når jeg er ute og spaserer..hehe..-men da kommer knipeøvelsene inn i bildet;) vet du om jeg kan være øm i underlivet pga at babyen trenger ned i bekkenet? Ha en fortsatt fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå