Gå til innhold

hva tror dere ang rosa utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.

Må høre ei gang til om noen har kjennskap til dette. Har aldri hatt dette før(eller vist om dette før nå).

Har hørt her inne at rosa slim indikerer en utrolig fruktbarhet!

Kan noen tolke dette da??

Første dag av siste mens var 24 april. Har en syklus på 28 dager.Hadde rosa slim 4 og 5 mai. Det kan vel stemme at er rundt el????

Men så i dag kommer det rosa slim igjen!!! Har jeg el nå da??Blir helt tullete jeg!Skal i hvertfall kaste meg i sengen i kveld og spre beina.

Håper noen har lik opplevelse og kan hjelpe meg litt...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det må du gjøre, for sikkretsskyld!;)

men kanskje det kan være festeblødning også?

Skrevet

Har ikke peiling, har aldri hatt det før, eller lagt merke til det, så er helt grønn. Men ville jeg ikke kjent mer symtomer om det var festeblødning da? Har et press nederst i bekkenet. Men ikke ømme pupper!! Og det hadde jeg 3 av 4 gangene jeg har vært gravid!

Får håpe det var festeblødning da.

Skrevet

Heihei!

Kan høres ut som en el-blødning siden det er akkurat nå i disse dager du har el!:) Jeg har også hørt at dette skal indikere at man er ekstra fruktbar, så håper virkelig det er tilfelle for deg..:)

Jeg har i tidligere svangerskap hatt festeblødning, og det har vært en ukes tid etter el. Så jeg tror ikke det kan være dette... Men man kan jo såklart aldri vite!:)

Lykke til hvertfall!

Skrevet

Heia Marte

Du så hvor lenge jeg klarte å holde meg unna..hehe.. jaja klarte i hvertfall ei uke ++

Men blir bare så forvirret....

Enn du da? Hvordan går det med deg??Har ikke du forventet ikm denne uka? Eller var det neste?

klem:)

Skrevet

Hehe, sånn er det når man er hekta...:P Koselig å se deg her hvetfall!:)

Her er alt bra. Har ikm en gang neste uke. Kalenderen sier fredag, men jeg tror jeg har det litt før..:) Blir uansett spennende! Nå er også symptomjakten i full gang, og jeg har jo alle på en gang (kvalm, bekkensmerter mm). Spørs vel om det ikke bare er ønsketenkning...:) I morgen reiser tulla og jeg en tur til Stockholm, så jeg håper å få tankene over på litt andre ting.

klem:)

Skrevet

Kvalme og bekkensmerter er jo gode tegn!!

Har jo blitt spådd gravid i mai. Vet jo en må ta det med en klype sukker, men det ligger jo der og lurer..hehe.. tenk om bare de kan ha rett!! Skal gå inn der nå og høre om noen kan se noe på meg..hehe..litt spennende da! Har litt gode følelser denne gangen. Har du noen forhåpninger denne pp??

Skrevet

Så spennende da! Er jo ikke rart om du har forhåpninger!:)

Jeg er ganske positiv denne pp faktisk!:) Jeg har blitt ganske raskt gravid de tre gangene jeg har vært det (1.pp to ganger og 3.pp en gang etter sa). Nå er vi jo i 3,pp etter ma så nå MÅ det jo bare klaffe..:P Har også begynt å ta babyklister som skal øke blodgjennomstrømningen i livmoren (noe homeopater bruker) og forhindre at man mister, så det kan jo hende det hjelper litt?:) Har også blødd en del (5 dager) under el, noe jeg også gjorde sist jeg ble gravid... Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste!:) Men om det ikke klaffer skal jeg nok holde ut noen pp til....:)

Tar du el-tester og slik, slik at du vet nøyaktig når du har el?

Skrevet

Nei jeg har aldri hatt sånne...

Og denne gangen kommer jeg ikke til å teste til evt jeg er over ikm... slik gjorde jeg før, før jeg ble hektet på denne vidundelige dritt siden..hehe...men da viste jeg det jo ei uke før ikm uansett...

Nå er jeg altfor opphengt i div symtomer (som jeg ikke har hatt kjennskap til før) og spesielt om ømme pupper.... å ha ikke ømme pupper er et dårlig tegn for meg!!

skal ut å jogge nå.så vi snakkes

Skrevet

Spreking!:)

Klarer du virkelig å vente til over ikm med å teste altså? Jeg blir nok å teste på tirsdags morgen... Har fått positiv test 4 dager før ikm før, så klarer ikke å la være!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...