fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 hei måtte bare benytte anledningen til å si at jeg stor koser meg her sammen med dere på 3. tri:) det går faktisk ann å svare på innlegg og skrive innlegg uten att hodene ruller som på 2.tri kjempe koser meg her, ville bare si det:) tusen takk jenter og lykke til videre til alle sammen i varmen:D
Singeline Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Haha, kanskje det er kraftigere hormon-utslipp når man går i 2.trimester? Synes sjøl at humøret har bedret seg betraktelig nå på slutten. 1. trimester var jeg skikkelig BITCHY mye av tiden. Nå er jeg bare ufin en gang iblant. Griner ikke mer heller. Bortsett når jeg ser fødsler og søte babyer på tv da........ Men ENIG! God stemning her på 3.trim.
Andrebolleiovnen Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Melder meg på denne jeg og! Kjempe trivelig er det her! Kan det ha noe med at anonymknappen er blitt borte.... mon tro?? Ha en fortsatt trivelig bim kveld c",)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 hehe, jeg sa noe om dette i et annet innlegg her om dagen,hehe.. det er så mye koseligere enn på 2 trimester, og nei, trur ikke det her noe med anonym knappen og gjøre, for de krangler på 2 trimester enda, ehhe!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 he he...ja det kan jo være hormoner...vi er vell kanskje mer opptatt av å forberede oss til fødsel o.l. er ikke sikker, men koser me hvertfall kjempe mye her inne:) god helg til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå