Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Dette burde sikkert vært på kranglesiden, men jeg orker ikke alle de useriøse svarene... Men er det bare meg som synes jordmora i den serien er horribel?? Hun snakker jo til de fødende som om de er små barn. Hadde noen snakket sånn til meg hadde jeg tiltet på flekken og bedt om ny jordmor! Jeg blir jo provosert bare av å se på damen...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 hehe... enig med deg!! Blir irritert bare jeg hører henne på reklame jeg.. synes stemmen hennes er fryktelig irriterende og gnagende.....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Et fantastisk bevis på at vi alle er forskjellige! Jeg synes hun er så søt, og har sagt til sambo at jeg virkelig håper på å få en sånn jordmor når vi skal i ilden.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Sambo og jeg er HELT enige i at hun er grusom! Glad jeg ikke skal på Ahus!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg skal føde på Ahus, og det er den store skrekken min å få henne som jm... Virker falsk og overkoselig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Venninna mi hadde henne under en komplisert fødsel, uventet sete, og var kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Grusom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Syns ikke hun er så ille, selv om jeg er mer fornøyd med de to jeg hadde. Hun ene er jeg hvertfall veldig fornøyd med, hun andre husker jeg lite av. men håper aldri jeg treffer en slik som hun ene sykepleieren (hun som grein) Får grøssninger på ryggen av henne.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Syns hun virker koselig. Jordmora jeg hadde var litt sånn overhyggelig. Da jeg kom tenkte jeg skrekk og gru, men etter noen timer syns jeg hun var toppen! Det viktigste er at de snakker og informerer den fødene! Min jordmor nr 2 gjorde ikke det, forbanna irriterende det i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå