Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Finner ikke det berømte "perfekte" navn.. Noen som vil komme med sine favorittnavn?:-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Bortsett fra navnet på lillebop er mine helt klare favoritter Ellinor og Johan
Ksenia & Anjem Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Vi har en Kevin og en Ulrik' Liker Nicklas, Adrian og Christina
mortil3søtesmå Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Frøya og Filip. Utenom mine jenter sine navn, men de vil jeg ikke skrive her;-)
hit og dit Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Sondre, Nikolai, Eirik, Brage, Jostein (pga følelser) Jentenavn aner eg ikkje. Erle er fint, men liker det kun uttalt på enkelte dialekter. Ida er søtt, men oppbrukt. Jentenavn er kjedelig i grunn.
Mille** Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Bortsett fra Sofie og Johanne som er mine absolutte favoritter så må det bli Mathias og Sina. )
solemio Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Jeg liker Emma Milla Hanna Anna Iben Tomine Alma etc. Håvard Henrik Øystein Odin og så mine barns da, men de skriver jeg ikke...
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Jeg liker: Johanna Milla Victoria Jacob Oscar Magnus
Koseklompen Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Favoritt Jentanavn: * Navnet på ugagnskråka mi * Navnet nr 2 vil få HVIS det er jente * Kristin * Malin * Marianne * Lilly Favoritt guttenavn; * Navnet nr 2 vil få HVIS det er gutt * Øystein * Simen * Christian
Mamsen87 :) Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Mathias heter gutten min, så syns jo det er finest! Adelina er min stooore favoritt! Om jeg noengang får ei jente..
Solskinnsdag Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Sara! Som snuppa vår heter. :-) Johannes, er min store favoritt av guttenavn, men får det ikke igjennom hos sambo. :-( Men får vi en gutt en gang så blir det nok Samuel. Liker oppigjenkalling jeg da, gamle familienavn er min favoritt.
Monajenten Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Andre gang noen kommenterer Adine i dag:-D Mine favorittnavn er navnene på mine gull såklart, og de heter Adine Sophie og Lucas José. Er også veldig glad i Maya Nathalie.
Jenny-penny Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Jenny heter Jenta mi. Andre favoritter * Ellinor * Ada * Sina * Anna * Tora * Johanne * Kristiane * Kjerstine * Nellie Gutt: Johan Johannes Peder Abel
lillegutt mars o7 Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Anna,Hanna,Johanna,Astrid. Andreas,Johan,Ola. Og min sønns navn ;-)
Mille** Skrevet 8. mai 2008 #20 Skrevet 8. mai 2008 Første gang jeg har hørt at noen andre enn meg liker Sina her inne, hadde så lyst å kalle lillesnuppa for Sina. Hun hadde passet såååå godt til det navnet også....
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #21 Skrevet 8. mai 2008 liker disse: Mie Sofie ( min heter mie sofie;) ) marte emma isabell (også stoppet det opp. synes navn er vanskelig og kommer aldri til å bestemme meg for et når vi får en til:( ) guttenavn: adrian ( har alltid likt dte veldig godt) emil phillip ( litt ) oliver (litt) leon (litt) samboeren min liker veldig godt: jonathan (skrives det sånn?) teodor nesten glad jeg ike er gravid nå- for det hadde blitt en navnløs unge:) ihihi, er ingen navn jeg like råsnn skikkelig skikkelig:(
cherry coke Skrevet 8. mai 2008 #22 Skrevet 8. mai 2008 Navnet til min datter er nevn flere ganger...Nice=) Mine favorittnavn: Jenny Lilly Henny Molly Selma Johanna Sofie/Sofia Guttenavn (vanskelig): Edvard Oscar Isak Jacob Johannes William' Adam
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #23 Skrevet 8. mai 2008 Cherry coke, det er første gang jeg hører noen andre si de liker Molly. Mannen synes det høres ut som en hest:-(. Jeg synes det er nydelig, men liker Nelly også. Ellers så ser jeg vi har lik smak i jentenavn;-) Får vi en jente nr 3, er sjansen stor for at hun hete Henny eller Lili med I da. Mine favorittguttenavn: Sune Mikkel Jone Augusto (også nekt fra mannen p.g.a. en viss diktator)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå