Gå til innhold

Tok graviditetstest klokka halv 3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

CB..Og streken i kontrollvinduet kom med en gang,og i andre ruta kom en vannrettstrek med en gang og en veldig svak loddrett en oppå...Vistes bedre ut i dagslys enn inne..

Og nå 3 timer etterpå er den blitt veldig sterk ,men ganske smal...GRAVID?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strek er strek. Grattis!

Skrevet

Ta en ny test i morgen tidlig. Tester forandrer seg etter å ha ligget en stund -det kan du se på bruksanvisningen

Skrevet

var det jeg leste..men den var der hele tiden,bare svak..Men på bildet var den loddrette streken sterkest,og omvent til meg...

HI

Skrevet

Kan noen legge ut på skravle please?

dinbaby=)

HI

Skrevet

Er det noe vits i da? Stoler du mer på hva damene her (eller der) sier enn å ta en ny test og se? Jeg tok forøvrig fem tester for å forsikre meg over to dager -hadde også svak strek først, men stolte ikke på resultatet før legen sa til meg at jeg var det ;-). Kan bare stikke innom legekontoret å ta en test der i morgen tidlig :-)

Lykke til!

Skrevet

To ord: Clearblue Digital:-)

Kommer aldri i mitt liv til å ta en test med kryss igjen. Digitale er supre, der står det faktisk gravid eller ikke gravid!

Skrevet

kan ikke dette med og legge det ut på andre sider jeg=)sorry,ellers skulle jeg ha gjort det altså=)

Skrevet

Det skjedde her, svak strek som ble litt sterkere etterhvert. En strek er en strek som de sier - så du er nok gravid ja, men ta en test til så er du helt sikker! CB Digital er genialt - så slipper du å tolke resultatene selv! Gratulerer!

Skrevet

Skal ta en test til i morgen for og være sikker ja!!!

Hoff!!! Følt meg rar ganske lenge,men hadde mensen sist (blødde noen dager mindre bare) Er ikke på overtid nå heller..Hoff!!!!P-piller spiser jeg også...

Blir man sendt på ul for å se hvor langt man er på vei da?

Skrevet

det samme skjedde med meg. jeg tok en test to dager før ikm. fikk først opp kontrollstreken, deretter kom den vannrette streken og etter 15 sekunder kom en svak loddrett strek. etter en halvtime var den loddrette streken sterkere, men tynnere. to dager senere (ikm) tok jeg en cb digital som viste gravid! tror jeg prøver meg på et aldri så lite gratulerer jeg:)

Skrevet

takk=) Men skal ta en i morgen også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...