Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 lukt i vaskerom i kjeller ? jeg syns det lukter veldig funky.. det blir sånn spesiell lukt i kjeller når man har vaskerom der... hva kan jeg putte inn på vaskerommet som lukter godt ?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 må vel i grunnen bare prøve å lufte godt og holde det rent og ryddig.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Gjør jo det... men den typiske kjeller lukta er der for det..
Jente89 ♥ Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 prøv å spray sånn Xit spray eller hva det heter, som fjerner lukt uten å lukte hehe
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 haha.. ja eller sette inn sånn duftlys opplegg... eller sånn duftsak man setter i stikk kontakten
Fire småtroll Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Kjøp en avfukter... Antagelig er det litt fuktig luft der nede og det gir "kjellerlukt", mannen min lånte med en sånn avfukter fra jobb og den sugde til seg utrolig mye fuktighet fra lufta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå