Cybele Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 På lørdag er det nøyaktig 14 dager siden el, og jeg kjenner ingen ting i puppene. Dette er første pp etter pilleslutt, og aner dermed ikke om jeg "pleier" å få vondt i brystene når det nærmer seg TR. Jeg her sitter jeg, to dager før antatt ikm, og jeg kjenner ingen ting av smerter eller ømhet i brystene. Under el var jeg veldig øm, men det ga seg for ca 1,5 uke siden. Jeg har mye rumpling i magen og er mye trøtt, men antar at det har sammenheng med stress og eksamensperiode. Er alt håp ute for meg i og med at jeg ikke har brystvorter som reagerer? Eller har det hendt at folk har testet positivt uten at de har merket noe i brystene? takker for svar:)
Løvinna30 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Det er noen som ikke får ømme bryster før etter noen uker.. Jeg har ikke det - enda. Bare når jeg kjenner 'ordenlig' etter. Lykke til;-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Du trenger ikke kjenne noe som helst i puppene, det gjorde ikke jeg da jeg skulle ha nummer to overhodet... Gikk gjennom hele svangerskapet uten å ha antydning til vondt i puppene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå