Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Idag tenkte jeg at jeg skulle begynne å legge gutten i sin egen seng.. Så, trur dere at det kan funke om jeg gir han mat på rommet som jeg har gjort siden han ble født for to mndr siden, så legge han i sin egen seng, gå ut, la han skrike i to min før jeg går inn å gjør det samme igjen?? Har kjempelyst til at han skal begynne å sove i egen seng, men han er ikke helt enig!!
2hærligegutter Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 det jeg gjør er. ligger i senga vår ( han sover på vårt rom) å ammmer. Når vi er ferdig legger jeg han i senga si, synger 3 faste natta sanger mens jeg stryker an over hodet, ferdig med det går jeg ut, han ligger å grynter en stund. Må som regel inn et par ganger å putte i smokken. Han griner ikke, tror han syntes det er litt deilig å få ligge alene. holder rommet så mørkt det går ann. Gjort dette nå 3 kvelder på rad ( blir nr 4 idag), han er 6 uker. _Funker helt supert her.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 hmm..vis at du er der...hold han i hånden eller noe... hvordan gjør dere det når han sovner i deres seng da?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 høres greit ut det, så lenge du ikke står med stoppeklokka i handa legg han ned når han er rolig, gå ut, vent litt mens du ser ann skrikinga (er det sutring eller fortvilet skriking) og gå deretter inn igjen og bli der til han er helt rolig - og gjenta dersom nødvendig!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Mener du at du skal ta han opp og amme mer hvis han skriker? For meg høres det ut som om han da blir vant til at dersom han skriker så får han pupp, eller? Gutten vår har vært veldig greit å legge på eget rom, men når han har våknet og skreket har jeg bare roet han litt i senga si, strøket litt på han og gitt han smokken. Så har jeg satt meg på en stol ved siden av senga og holdt hånda oppå magen hans til han har roet seg helt før jeg forsiktig har fjernet hånda. Så har jeg sittet der uten å se på han i 3-4 min før jeg har gått ut, virker som det fungerer for han å se at jeg er der men han får ingen oppmerksomhet etter han har roet seg. Jeg går da ut før han har sovnet, så sovner han selv.
Aibell Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Jeg ville ikke latt han gråte alene, nei. Jeg ville tatt ham opp umiddelbart om han begynte å gråte. I tillegg til det som står i linken så risikerer du at han forbinder sengen med å være lei seg. http://www.sovlillebaby.com/forlatt.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå