Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle sluttet og røyke ?

Jeg er en av dem som ikke har gjort det enda.. Har liksom ikke gått helt opp for meg att jeg har noe inn i magen på en måte :( Selv om jeg gleder meg og har symptomer...

Men jeg har greid å gått ned fra 20pr dag til 5-6pr dag..Synest det er bra jeg :) Og satser på til etter helgen er jeg nede på 0 ! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du slutter å røyke!! Jeg har røkt tidligere, men sluttet før jeg ble gravid. Såjeg vet hvor vanskelig det er...... Men du har i alle fall verdens beste grunn til å gjøre det, og da klarer du det!!! :o)

Lykke til med et røykfritt svangerskap!! ;o)

Skrevet

JEg har troen på att det er mye lettere og slutte når man er gravid alså, for da har man verdens beste grunn!

For jeg har prøvd å slutte før, men hadde ikke kjangs..synest jeg er godt på vei nå jeg:)

Skrevet

Oppdaget at jeg var gravid i går og endelig har jeg røkt opp pakken min. Men trur jeg blir å ha en 10 pakning liggende i tilfelle sugen blir alt for stort. Men jeg merker at jeg ikke har spesielt løst på røyk for tia, det er sånn at jeg kan ta noen trekk og så stamper røyken. Å bli helt røykfri under svangerskapet tviler jeg på at går, men håper på det. Er andre ting som jeg må bruke kreftene på enn å holde meg unna røyken. Men hver time/daga/uke uten røyk e jo det beste for det lille frøet :)

Skrevet

Gratulerer :):) Jeg kjøpte meg en 10 pakning istad som jeg skal prøve og fordele utover helgen :)

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kutte helt! :S Det er ikke lett, men jeg skal klare det! Har lest så mye som gjør at jeg er liveredd for å ta et eneste trekk nå! :) Men det er jo egentlig bra det da! :)

Hvor langt er dere på vei?

Skrevet

Ja, det har jeg og planer om. Men føler jeg kommer til og sprekke når jeg skal til syden i sommer :(

Ja,er ekkelt alt som står der! Men som sagt det er kjempebra att det funker :)

Jeg er akkuratt 7 uker i dag :D Håper det går bra, er livredd for og miste..Du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...