Gå til innhold

Gutte / Jentemage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

 

Vi har valgt og ikke vite kjønn, men har helt fra dag 1 en vært HELT sikker på at det er en gutt der inne. ALLE sier jeg har guttemage, jeg har vært til en meget dyktig akkupungturdame (aner ikke hvordan det skrives, men dere skjønner.) som også er helt sikker på at det er en gutt. Derfor har jeg og sambo virkelig begynt å tro på dette her.... Så idag skulle vi på ekstra UL er i uke 32. Da bestemte vi oss for å spørre, men vi sa ifra at vi kun ville vite om hun kunne se det med stor sikkerhet. Og det kunne hun helt uten tvil.. vi venter ei JENTE !!! Nå er jeg SÅÅÅÅ glad for at vi valgte å spørre idag, for da kan vi omstille oss... tror nok jeg kunne muligens vært noe skuffet under fødsel om jeg ikke visste det på forhånd.. ( Men for all del misforstå meg rett, jeg er KJEMPE glad for å få jente også, men vi var bare så brå sikre.) Så nå er jeg KJEMPE glad for at vi har handlet alt i kjønnsnøyrale farger og at jeg var så smart at jeg ikke HELT klart å stole på dette med guttemage.

Så min konklusjon er : STOL IKKE PÅ DETTE MED GUTTE / JENTE MAGE!!!

 

Signerer med anonym da vi ikke ønsker at folk skal vite at vi har fått greie på kjønnet... vi vil holde det for oss selv... hehe... men er ikke bare bare å fortsette å si HAN til HUN i magen nå... hehe

 

Lykke til jenter, ha en FLOTT dag ;D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. flott for dere at det gikk slik da:)

Ønsker lykke til i juli!

 

Vi handler også bare i nøytrale farger! ikke godt å vite hva vi får når vi og flere rundt oss tror gutt, men så sier 2xul jente! Vi får være tålmodige og se, i juli eller august får vi vite det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha gutt! men alle spør om jeg skal ha jente, og sier jeg har "jente-mage", syntes det er litt kjipt at alle sier det, for blir litt usikker, hehe! Men jeg vet jo at det er gutt, så jo dingsen henge der, hehe!

 

Alle guttetingene er kjøpt inn så nå gleder jeg meg bare til han kommer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med du1

 

I mitt første svangerskap hadde jeg skikkelig guttemage - høy og spiss. Ut kom ei nydelig jente. Denne gangen er magen lav og rund - altså typisk jentemage. Og hva skal jeg ha? Jo, en gutt...he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d e vanskeli å vite d der...har fått høre æ har jente mage..men vi vet ikke ka d blir enda...så vi får vente å se...har bare handla nøytralt å så...sia vi ikke vet nå om ka d blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.mann: Hadde skikkelig guttemage, og ut kom en gutt:)

2.mann: Skikelig guttemage og venter jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha Gutt og har en ordentlig gutte mage :) En veninne av meg hadde Jente mage men fikk en liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist veldig guttemage denne gangen men vi har fått bekrefta på 3 forskjellige UL av 3 forskjellige folk 2 jordmødre og en lege at det er jente vi skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...