Gå til innhold

Noen som husker dette? Desperat nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var her for en tid siden, at en mamma kom med et tips på naturmedisin som styrker immunforsvaret både på liten og stor. Noen som husker hva det het?

Har en liten gutt med 40 i feber for n'te gang i vinter/vår. Nå er jeg så drittlei at det halve kunne vært nok. Han får nå antibiotika, men ser ikke ut til å hjelpe før vi skal reise i morgen. Og da blir det ingen tur... Tar han ikke på reise i 5-6 timer i den formen han er i i dag, iallefall

Så nå lurer jeg på om dere kan hjelpe meg, så resten av året kanskje kan bli litt mindre sykdomsfullt for oss :-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva hun tipsa om, men mannen min spiste Avant Garden, naturmedisin da han var syk. Det skulle styrke immunforsvaret, men det er ganske store tabletter. Men på helsekostbutikker har de vel bra utvalg og kunnskap om dette? Evt homeopati?

Skrevet

Takk for det, vi voksne trenger det visst og.... Men store tabletter til en på 2 år, det tviler jeg på går. Ikke har vi homeopat her heller. Men helsekost har vi, så får prøve der

Takk for svar

Skrevet

veit ikke om det er meg, men jeg har frontet svarthyllebær her en del ganger..

styrker immunforsvaret

i flytende form heter den sambucol og kommer også i kapsler: sambucus force

fås kjøpt på helsekosten

Skrevet

Hmmm, var det det? Skal jammen prøve det meste, for nå må vi klare å komme gjennom en hel mnd uten sykdom :-(

Tusen takk, dama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...