M@mm@ til mine barn Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Ett par fikk ikke lånet pga av husleien er 60 % større enn lånet. Lånet er på 480.000 ,- Husleien er på 6.200,- Var ikke dette merkelig ? Trodde det var bedre når lånet var minst mulig jeg...
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Siden husleien var så høy er nok det enorm fellesgjeld, og den teller som en del av den totalen gjelden de sitter med. Dermed overskrider det gjerne det de maximalt kan låne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå