Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Når kom den? Dere som har vært gravid før, fikk dere raskere mage nå?
EnLitenPrins Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Har ikke begynt å få mage akkuratt.. Men den er veldig opplåst og spesielt på ettermiddagene og kveldene greier jeg ikke å holde denn inne Og jeg er ganske stor fra før av... Jeg er førstegangs
2 x gull Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 2. gangs gravid og 12 uker. Ikke mage ennå, men litt oppblåst/hoven på kvelden. Går med vanlige klær fortsatt. Første gangen kom ikke magen før etter 4 mnd. Tror ikke det tar fullt så lang tid denne gangen.
mei&mi + marcus :) Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 7+5 og har mage.. Har gått med mammaklær i et par uker allerede, den er der om morgenen også, er ganske tynn så det vises så fort da.. Er tredje gangen jeg er gravid, kanskje det har noe å si? Men siste graviditeten endte i uke 11, da hadde jeg ganke stor mage også.. Husker ikke første gangen jeg, men tror ikke det syntes så fort da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå