solemio Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg følte det, men innser i ettertid at jeg nok bare fikk en god grunn til å slippe løs den magen jeg alltid har.... Neida, hadde mage i uke 11 med nr 2.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hehe, husker at jeg også følte at magen kom med engang med nr 1, men det var nok mest luft
Brillemamma Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Fikk mage rundt uke 9 denne gangen. Sist gang fikk jeg ikke mage før rundt uke 20...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå