Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Sola skinner, men dårlig dag for det. Har hatt vondt i over ei uke med pms-gravidsymptomer. Og så ser det ut til at jeg har klart å få senebetennelse i hånda. Verker hele tida, huset og hagen står på hodet og babyen skal stelles med Tok en test søndag som ga veldig svak rosa teststrek. Tok CB på tirsdag, som hadde en skyggestrek med en gang men ikke noe farge. Temperaturen er nok for lav til at jeg er gravid og tok ny test som kom i posten i dag som var blendahvit... Ble (ekstra) kvalm på søndag, for hadde absolutt ikke tenkt ny baby så fort. Men så kommer de positive tankene smygende. Mandag forteller søstra mi at hun skal ha baby. Det hadde jo vært kjempekos å fått omtrent samtidig. Nå føler jeg meg snytt for hele greia, dumme test som ble litt rosa!!! Hvis den første testen slo ut på en sånn kjemisk graviditet så burde vel mensen komme nå. Blir i så fall første gang etter fødsel i august!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 og mannen er ute på jordet og opptatt! Blæhhhhh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå