Gå til innhold

3 D UL i dag :o)!!!


Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Da er vi vel hjemme fra 3D UL. Alt ser fint ut, selv om morkaken lå litt i veien for gode bilder fikk vi se noe av ansiktet til arvingen :D.

Fikk bare beskjed om å be om oppfølgning på morkakeplasseringen, da det kan se ut som den ligger litt langt ned mot "utgangen".

 

Ellers så var det en meget aktiv baby som bor inni magen min, vi vil jo ikke vite kjønnet, så han som foretok UL'en var nøye med å ikke vise for mye av babyens underkropp. Likevel så vi at armene beveget seg hele tiden, drev og snudde på hodet gjorde den også hele tiden. Det var veldig morro og kjenne bevegelsene og samtidig se babyen.

 

Vi fikk med oss 6 bilder på papir, og en cd med alle bildene, og flere små film snutter. Litt usikker på om det er verd 900 kroner (synes 500 er en mer passende pris) men morro var det, og vi ville ikke vært opplevelsen for uten!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

3D er dyrt ja, men akk så gøy.

 

Vi vurderer også om det skal bli aktuelt for oss etterhvert....

 

Så spennende at dere har sett nurket, men ikke vet kjønn. Nå kan dere ha vill gjettekonkuranse hjemme :)

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Ja det var veldig gøy å se den lille turne rundt i magen. Enig at det er dyrt, men vi syntes det var verdt det alikavell :-)

Lenke til kommentar

Ja, dyrt er det, så det er en sikkelig luksus. Men har man mulighet og råd, så vil vi også anbefale 3 D UL.

Føler jeg fikk et mye mer realistisk forhold til babyen nå, for det så jo faktisk ut som et lite baby ansikt der inne i magen...utrolig... :o).

 

I dag går jeg også over i 3. trimester. Så siste innspurten nærmer seg med storm skritt nå....Så i kveld skal vi på Ikea og kjøpe klesskap til den lille (har allerde kjøpt seng, men ikke montert ennå), og da bruker vi nok pinsen på å innrede littpå barneromet hjemme tenker jeg ;o)

 

God pinse folkens!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...