ops-We-did-it-again. Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 mine; 4 åringen ligger å sover på sofaen ( jeg prøver desperat å vekke han) , minsten på 7 uker ligger å får mm. mannen jobber kveld og middagen svir seg på komfyren, ellers er mammaen svett og sulten. hvordan står det til med dere, kjekt å høre ;-D
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Akkurat kommet hjem fra barnehagen. Svetter som en gris! Gått en halv time opp og en halvtime ned... PHU!!!! Pappan har akkura kommet hjem og husker ute med tuppa,men jeg sitter inne og venter på at ovnen skal bli varm nok for å slenge i en grandis. Etter middag,må jeg fikse meg litt. Skal drikke rødvin og grille med jentene på jobben
Zitro Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Sitter i vippestolen foran med og prøver å spise opp fingrene sine... 11 uker gammel. Storebror er sammens med faren sin...
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Guttene mine på 5,5 år & 2 år er ute med ei venninde på en strand å griller med masse andre barn Jeg sitter her med bollemagen min å svetter som en gris. hehe..
ayla05 Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 mi er på svømming med morfar og skal overnatte der i natt:) så godt med barnefri innimellom ja:) så nå er huset strøkent og vasket og jeg sitter og slapper av litt før jeg skal hoppe i dusjen og får besøk halv seks
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Eldste sitter og koser med hetterotta si, mens lillemann ligger som et slakt på faren og sover, med 40 i feber :-(
hit og dit Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Er i på trilletur til sentrum for å betale rekninger og poste eit brev sammen med pappa. Mulig dei har havna på utekafe, for det er ei stund sidan dei gjekk
Gjest irismor Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Hun sitter å mater beepo (bikkja til svigers) med druer ;-) Han heter egentlig Bruno =O)
Kaffemocca Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 De leker (for første gang i dag) fredelig sammen=) Deilig at jeg ikke måmekle mer nå. Skal snart rydde ute..
Fire småtroll Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Eldste på 7 år var gørrlei av sola nå så han slanger seg i sofaen her med en dinosaur lekefigur... Mellomste på 4 år er i barnebursdag hos en kamerat. Minste på 11 mnd har det veldig morsomt med å krype ut og inn verandadøra, babler og prater. Jeg skulle ha vaska og rydda litt siden vi får overnattingsgjester i helga, men sliter med motivasjonen her....
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 Aaaaaner ikke:P Min sønn på 5 mnd har farmor-dag hver torsdag:)
brooklyn Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 har vært ute i bhg i hele dag og ikke litt interessert i å bli med ut. Han sitter i sofaen og spiser saftis. Og ser på barnetv. Jeg skal ut en tur nå og driver hefig lobbyvirksomhet for å få han med ut en liten tur...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Eldstepia er på trening, minste sover, og de to midterste har benket seg foran Barne-TV:0)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 ute å leker hun på 5 år...hun på 7 uker sover ute...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 Han sitter febersyk i fanget mitt i bleia si. Klærne har han sølt ut til middagen. Han er i uforskammet god form til å være syk. Men jeg duller ekstra med ham siden han skal opereres snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå