Gå til innhold

Vil ikke sove ute lenger, 3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vil ikke sove ute i vogna lenger. Vi går tur og da sovner hun, men etter at vi har kommet hjem så våkner hun etter maks en time. Før kunne hun sove opptil 4 timer ute. Så nå ligger hun i sofaen og sover godt i flere timer. Men det begrenser jo litt hva jeg kan gjøre inne. Som feks støvsuge osv..

Andre som har innesovere med råd? Har to etasjer og kan jo venne henne til og sove i gjestesenga(vil holde hennes seng kun til natt), men da blir det flying opp og ned hvis hun mister smokken. (men det er kanskje greit med tanke på trening for meg ;-) )

Vil gjerne ha andres erfaringer og råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm.. Jenta mi sover ikke i vogna,ikke i bilen eller noenting sånt.. Enten bare sovner hun av seg selv på gulvet eller i fanget,eller på sofaen.. Og da lar jeg henne bare ligge der.. Jeg har vel ikke noen gode råd sånn sett,men du må venne henne til lyder når hun sover! Så bare støvsug,se tv og det du ellers føler for. Da blir det litt enklere. Jeg lar min bare sove der hun sovner jeg nå.. Tiden kommer snart hvor de bare sover kanskje 1 dupp på dagtid,og da er det vel best om de får denne i senga si...? Lykke til med søvn iallfall.. Lett er det ikke...

Skrevet

Barn liker best å sove ute når det er kaldt.

Skrevet

Hun har sovet på sofaen helt siden hun var nyfødt, med tv på og alt. Så lyder er hun vant med. Men det kan være at det er varmt ute på en annen måte enn inne, og det er derfor hun ikke vil sove. Sover som regel når vi kjører bil.

Får vel bare venne meg til at hun sover inne da. Kanskje flytte henne opp på gjestesenga når jeg ser at hun er trøtt og vil sove, for hun har enda ikke rutiner på sovinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...