meg & to små vampyrer Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Vann er bra. Men slapp blir jeg ikke med mindre jeg har solt meg en hel dag eller det er skikkelig varmt...
___ Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Så lenge det ikke er varmere enn nå, i Osloområdet, trenger jeg hverken drikke spessielt mye eller såise noe spessielt for å ungå å bli slapp. Jeg har utendørs kroppsarbeid så kansje kroppen min er litt herdet. Jeg merker i hvertfal ikke noe spessielt problem med varmen før det blir vesentlig varmere.
blond Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2008 Synes det hjelper lite med bare vann, må ha noe salt, men blir kvalm av farris.
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Vanlig mat, er jo ikke direkte hetebølge heller... Men hvis så er tilfelle, så pleier jeg å spise nektariner og jordbær + mengder med vann (sikkert 5 l om dagen;)
blond Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2008 Over 20 grader er hetebølge nok for meg. Kommer til å slite når det virkelig blir hetebølge!
Vesle mor Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 2brødskiver med noe sunt og godt pålegg hver 3time + 2 yoghurter og 2 frukter.(pære og vannmelon) Drikker masse vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå