Gå til innhold

I dag har vi faktisk tapas!!!


Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Har rester av tacokjøtt og kjøttboller, så har spedd på med pølser og ovnsstekte poteter, og har salat og rømme som tilbehør. Trodde det skulle bli et kjipt restemåltid, men satt fram i hver sin bolle ble det jo et riktig så delikat tapasbord!! *stolt av nyoppdaget husmorgen*

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

hvis nå bare mannen ble ferdig med å skravle med naboen så vi kan spise mens det er varmt.. he he

Skrevet

Moro når mat man tror er kjedelig blir spennende:) Kos dere med middagen!!:)

Skrevet

Vi hadde også tapas for et par dager siden, litt rester og litt kjøpt inn for anledningen ;-) Nyyyydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...