Gjest dagdrømmer Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har rester av tacokjøtt og kjøttboller, så har spedd på med pølser og ovnsstekte poteter, og har salat og rømme som tilbehør. Trodde det skulle bli et kjipt restemåltid, men satt fram i hver sin bolle ble det jo et riktig så delikat tapasbord!! *stolt av nyoppdaget husmorgen*
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 hvis nå bare mannen ble ferdig med å skravle med naboen så vi kan spise mens det er varmt.. he he
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Moro når mat man tror er kjedelig blir spennende:) Kos dere med middagen!!
petite fleur Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Vi hadde også tapas for et par dager siden, litt rester og litt kjøpt inn for anledningen ;-) Nyyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå