2gullklumper Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Må dere bruke bh og ammeinnlegg om natta? Viss ikke når kunne dere sove uten at senga ble våt?
hit og dit Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Rundt fire-fem mnd så lakk eg mindre om natta. Mallo amma lite om nettene, så det vart ein del spreng,
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 jepp! jeg må bruke amme-bh og innlegg om natta, ellers blir alt vått.. noen ganger blir det det uansett.. min er litt over 3 mnd no:)
Galskapens overhode Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Bruker enda.. lillegutt er 3,5 mndr.. Dier han 2 ganger er jeg ikke våt på morgenen, men tømmer han derimot kun 1 bryst lekker det andre VELDIG i løpet av natta
Delirium Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Om hun spiser fra begge bryster før jeg legger meg, da kan jeg sove uten BH.. ellers blir det en del lekking. De første to mnd lakk jeg uansett..
mamman til to gutter Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Måtte sove med til han var ca 8mnd, da ammet jeg kun 3-4 ganger i døgnet og produksjonen var såpass liten at det holdt gjennom natta.
twoboys & a girl Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Har kun en klut i nærheten hvis det begynner å renne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå