Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Eksen hans har flytta til samme sted som oss, mao. ca 200 mil fra der hun bodde sammen med sambo for tre år siden. Hva er sannsynligheten for at hun finner en fyr herfra liksom??! :-) Er ikke store plassen. Men det var nå engang det som skjedde, og jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at hun har flytta etter sambo med baktanker om å få ham tilbake. MEN saken er at for et års tid siden sendte hun en mld på telefonen til sambo, den lange meldingen om at hun savnet ham og at hun hadde forstått for sent at det var han hun ville ha. De hadde det ikke noe bra sammen, men var i lag i fire, fem år eller noe. Jeg vet hun angret lenge på at det ble slutt. Siden hun nå bor her, tenker jeg litt på å ta opp kontakten med henne... ikke for at jeg tror vi har noe særlig til felles, men det er noe med det.... keep your friends close, and your enemies closer... Vi treffes en sjelden gang i sosiale sammenhenger.. Ser ikke på henne som en konkurrent, men noe i bakhodet mitt sier meg at det kan være ok å vite hvor jeg har henne hen... hmmm..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Skjønner godt hva du mener ja, og er med på "tanken" din.. men tror jeg uansett ville ha holdt henne på avstand.. HAdde vært redd sjalusien hadde kommet og tatt meg..
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hmm nei jeg tror ikke jeg hadde kontaktet henne for å bli venner. Ville heller holdt avstand, og i dette tilfellet "krevd" at typen din heller ikke har kontakt. Siden hun har sagt det hun har sagt om forholdet deres og at hun vil ha ham tilbake osv. Vil jo i tilfellet være et forhold basert på falske forutsetninger hvis du går inn i det ikke sant? Hadde sikkert ikke vært spesielt gøy for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Ja, det ville vært et "vennskap" på falske premisser fra min side - men hun er forsåvidt hyggelig nok, er jo mulig det kunne blitt noe av det. Jeg tenker litt på at hun ikke kjenner en sjel her, utenom han hun har møtt og blitt forelska i. Er liksom litt trist, hehe. Er overhodet ikke sjalu på henne, vet at sambo er fint ferdig med dama, de hadde det visst ganske jævlig - og hun var utro mot ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå