chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 alt var helt perfekt!!! Blodtrykk, urin, vekst, hjertelyd, vekt osv=) Fikk høre hjertelyden og den lå på 144 (hva ville det tilsi egentlig utifra kjønn?) Om det stemmer.. hehe. Skal på lege kontroll igjen om 3 uker, UL om 5 uker og jordmor igjen om 7 uker=) Har litt og se frem til nåda=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 så godt å høre:) gutten min ligger på 144:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Ja det var godt å få vite atter engang at alt er som det skal=) Hmm, min gutt forrige gang lå på 156/160 tror jeg.. men men, så lenge det er et bankende hjerte er alt greit=)
lin76 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Har også vore på kontroll i dag, alt perfekt her også. Fekk måla hjerteslaga til 160/min. Sidan eg ikkje fekk vita kjønn på ul, spurte eg legen om det er sant at høg fosterpuls oftare betyr gutt, men ho sa at det ikkje stemmer. Alle foster, uansett kjønn, har puls som varierer mellom 120 og 160, og som skal variera avhengig av om han/ho søv eller "turnar". Mao er eg like klok mtp kjønn, men sjølvsagt glad for at alt stod fint til! )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 Ja tror ikke mye på diss mytene om høy puls, lav puls, tute mage, rund mage osv=) Men det er koselig å vite at alt er bare bra hos de små inni der.. Så får kjønnet bare vise seg når det vil=) Håper sef på å få vite det om 1 mnds tid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå