Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykemeldt nå, så jeg tråler BIM for svar...:)

Jeg har fått det for meg at spiren skal feste seg i slimhinna jeg. Stemmer det? Sist når jeg hadde SA syns jeg å huske at gyn sa at den satt litt for langt nede til at det kunne gå bra.

Jeg var på ul i går og da så de ingenting. Skal være 6+4 (men kan godt være mindre for har ikke kontroll på syklus etter SA). Men, når jeg så tenker meg om så så hun noe opp mot den ene eggstokken. Kan dette ha vært den lille spiren min? Kjenner at jeg får fornyet håp her jeg sitter.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Hvis hun så noe opp mot den ene eggstokken er det ikke umulig at det kan være den lille spiren..... Men da er jeg veldig redd at det er en ex.u..... For mellom eggstokkene og livmoren er egglederne, hvor gjerne befruktningen av egget skjer. Derfra skal det befruktede egget gå ned til slimhinnen i livmoren før det fester seg. Det bør ikke feste seg i egglederen med andre ord, det er da man kaller det ex.u, eller svangerskap utenfor livmoren....

Skjønte du noe av dette.... det er lettest hvis du finner et bilde av eggstokker, eggledere og livmor.....

Skrevet

Tror jeg skjønte.... Så den skal altså feste seg i / på slimhinnen. Tror ikke det er noe på min for den er ikke mer enn 5mm.

Da er jeg redd det enten er SA eller ex u. Kan de altså se i egglederen på ul? hmmm- ja da vet jeg det og.

Som du ser klemzi så er jeg på desperat jakt etter svar.:) Får vel vente til fredag i neste uke. Det er lenge til det.

Går det bra med deg?

Skrevet

Går bra med meg... kjenner stadid etter symptomer på smerter, stikkinger osv.... like bekyret hver gang jeg kjenner noe, og når jeg ikke kjenner noe..... :P Sprøtt dette her....

De kan se eggstokker på UL i alle fall.... jeg her nemlig PCOS og når jeg er på sjekk, så ser depå eggtokkene om det er cyster der.... Så da kan de sikkert se om det er antydning til et befruktet egg som har festet seg i nærheten også vil jeg tro.....

Skjønner at du er på jakt etter svar..... og helt til neste fredag..... trodde det var denne fredagen jeg..... Det er jo å holde noen skikkelig på pinebenken.... du må jo kontakte legen om det skulle skje noe, blødning, smerter e.l.

Siden du ikke har fått noe svar, får vi håpe og tro i det aller lengste at det er en tidlig graviditet. Når var det du testet positivt??

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...