babygullz <3 vilde Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har ordnet meg gele nå, og fant hjertelyd=) meeen, jeg synes at d var 2 forskjellige raske hjerterytmer + min egen normale puls....de to hjertelydene var også et stykke fra hverandre, og jeg hørte ganske godt forkjell på dem, den ene hørtes mer ujevn ut enn den andre...eller kan d bare være innbillning, eller har jeg 2 inni der???
babygullz <3 vilde Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2008 ska på ultralyd i morgen tidlig, så får jo se da=)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hm, kan jo være to? Ellers hører jeg ofte hjertelyden flere plasser på magen. Hører den kraftig hvis jeg treffer rett på, men kan også høre den "på avstand" hvis du skjønner. Blir spennende i morgen da!
babygullz <3 vilde Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 ok...kanskje det bare var det da, at det egentlig var samme hjertelyd=) Men om d er 2 der, så blir jeg bare superhappy:D
Glad_mor_85 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 fortell oss etter ul om hvordan det gikk da;0)
Trulte76 Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 da jeg var med lege i uke 19 så fant hun min først så ungen sin. Så kan være din egen du har hørt. lurer på om det er blodgjennomstrøminga fra deg til morkaka som kan hørest ut som hjertelyd..er iallefall din puls
Mamma mjaua Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 du kan jo ta pulsen din samtidig som du hører, for å se om den ene lyden er din. eller så kan det være at babyen beveger på seg der inne, og at du kan høre hjertelyden flere steder. eller så kan du høre samme hjertelyd fler steder også, og ikke bare på et sted. tell de 2 forskjellige hjertelydene og hør om pulsen er den samme (tell i ett minutt). men hvem vet, kanskje du har 2? hehe:)
babygullz <3 vilde Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2008 Jeg hører forskjell på min egen puls og hjertelyden på baby=) Men d var bare 1 der, så jeg har sikkert bare hørt samme hjertelyden på 2 forskjellige steder...fant jo ut at hun flytter seg jo ganske fort inni der=D FÅr ei jente forresten, og gleder meg så sinnsykt=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå