ChellBell - har født! Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Mange av oss har sikkert opplevd, eller kommer til å oppleve, det å få sprengte blodkar rundt omkring på kroppen. Det er typisk og få under svangerskapet og det kjipe er at det ikke går vekk av seg selv Jeg fikk to typer av denne under forrige svangerskap: små røde prikker på brystet og ansiktet, og forgreninger på leggene. Det er spesielt de i ansiktet og brystet som har plaget meg mest, for de syns så godt enda de er veldig små. Men, folk har kommentert det fordi de er illrøde og nå har jeg fått noen nye ser jeg.. Det jeg vil frem til er at nå har jeg endelig funnet ut hvordan man kan få de fjernet! Og det er ikke dyrt heller!! Derfor ville jeg dele det med dere som har opplevd det samme. ) Hudklinikker fjerner som regel couperose, som de heter. Du kan enten ta laser (har ikke sjekket det), men du kan også fjerne det ved å stikke hull på den sprengte blodkaren og tømme den for blod (sånn at den blir usynelig). Det koster ca. 250 kr og du trenger som regel bare en behandling på de små prikkene. Det er bitte små strømførende nåler de bruker til dette og det skal visst ikke gjøre noe vondt heller. Jeg har ikke tenkt å gjøre det nå fordi jeg får sikkert flere gjennom svangerskapet, men gjett om jeg skal etter jeg har født!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå