Gå til innhold

meg80 - med oktoberbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg, ser ut som vi har temmelig prikklik termin :D

Min er opprinnelig 18 okt, men hos legen i går fikk jeg også beskjed om at hmm..livmoren er jo så langt oppe, du er nok en uke lenger enn vi først trodde. :D Skal du også på UL snart? Jeg skal 20 mai...såååå spent :) (Både på kjønn og termin.) På tidlig UL i uke 12 sa gynekologen at hun tippet 11 okt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal faktisk også på UL 20. mai! Så gøy!! Jeg er også veldig spent på termin... Menstermin er 14. oktober, tidlig ultralyd sa 19. oktober. Jeg hadde akkurat sluttet på p-piller da jeg ble gravid, så det er vanskelig å si noe sikkert... Vi vil ikke vite kjønn, da - tror vi, i alle fall! Hvor langt oppe er din livmor, da? Min kom opp til navlen i dag, faktisk. :)

Skrevet

Legen sa ikke nøyaktig hvor, men hun sa at hvis hun la inn på symfysemålkurven at jeg var en uke lenger enn vi trodde, så lå jeg helt i overkant av skalaen :o

-og når jeg sa at det sikkert bare var flesket som gjorde det, så sa hun "pfft, du har jo ikke noe flesk" Er det rar jeg elsker den legen min eller? haha ;D

Jeg skal på UL på KK i Bergen. Du da?

Skrevet

Sånne leger liker vi! *hehe* Jeg kommenterte ikke det med at jeg fryktet målet var høyt pga en valk før etterpå, til samboeren min... og han er jo programforpliktet til å si at "ja men du har jo ingen valker"! *hehe* Mannen er jo ikke dum, heller...

Jeg skal til sykehuset i Mosjøen, så tviler på at vi vil møtes i gangene den 20. mai. ;)

Skrevet

Mosjøen ja, er ikke der så ofte :D Men vi får huske å oppdatere hverandre på terminen her inne etter UL da :) Morro å se om det blir samme termindato. Klok mann du har forresten :) Her er det bare sønnen min på 5 som kommenterer kroppen min. "Oj i dag er magen din kjææææmpestor mamma!!, kommer bebin ut snart eller?"

Det er av sine egne man skal ha det....hihi

Skrevet

Du vet, det fra barn og fulle folk...! *hehe* Det blir spennende å sammenligne notater 20. mai! Men jeg kan uansett love deg at jeg kommer til å gå over terminen... Min mor gjorde det med alle sine tre... Jeg kommer nok ikke til å være så heldig at jeg føder en uke før termin, det er jammen sikkert! Det blir sikkert morsomt for sønnen din å få en lillebror eller lillesøster, fint å høre at han gleder seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...