Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 å gi 400 kroner i bryllupsgave til søskenbarn man har god kontakt med? Hva ville du gitt?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Kommer an på hva dere pleier å gi. Er dere bedt i brylluppet, så er det vanlig å gi kuvertprisen ca.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 er det kaffe så synes det er greit beløp..er dere invitert til middag hadde jeg nok ville gitt litt mere..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Kjøp noe dere tror de vil bli glade for. Det får dere sikkert til under 400 kroner. Vi nekter å gi penger, er kansje litt sære der, men det er mye hyggeligere med en gave og desuten blir folk mindre opptatt om å sammenlikne hvor mye de forskjellige har gitt for. Noe av det jeg ble aller mest glad for av våre bryllupspresanger var en brukt talerken som passet perfekt i den tomme plassen i talerkenrekka. Kusina mi hadde betalt 80 kroner for den i en bruktbutikk. Strålende gave.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Da må man liksom være så utrolig sikker på at gaven vil falle i smak! Folk flest har tjue ganger så mange ting som de egentlig trenger...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man skal kjøpe så inn i hampen dyre gaver hele tida, jeg. Er lei det jævla pengekjøret i Norge for tida. Hvis du kjøper en gave de vil like så trenger den ikke koste så mye, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå