Berta_78 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Tenkte jeg skulle snike meg ut fra jobb et litt tidlig i dag for å shoppe. Nå har jeg bare ett skjørt jeg kan ha på meg på jobben, og hver morgen er en eneste vond kleskrise. Tenkte jeg skulle gå på Zara i hvert fall, noen som vet hvilken av Majorstuen og Karl Johan som har best utvalg mammaklær? Takk :-)
NormaJean Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 du må på majorstua, karl johan har ingenting. Var der i går. Anbefaler jeansen, er kjempe fornøyd. Ellers er ikke utvalget så veldig imponerende! Men polarn. O pyret er rett over gata, titt der, fant en kjempekul retro bluse der:)
Berta_78 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Flott, der sparte du meg for en bomtur, Karl Johan er nærmest jobben. Har ikke tenkt på at Polarn o pyret har mammaklær, da skal jeg stikke nesen inn der også :-) Tusen takk!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg ble skuffet over utvalget i grunn, var veldig lite de hadde.. Det de hadde var MYE penere i snitt osv enn andre steder da, men det var så utrolig lite å velge mellom og ALT var jo i store str (jeg bruker s) Fikk kjøpt meg en bukse da, og den var KJEMPE fin, så var ikke helt bortkastet.. Det som var fint med buksene var at man kunne åpne knappene slik at buksene faktisk gikk over hoftene
NormaJean Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 ja, kjempe kjedelig at de ikke fører str S på mange av mamma klærne, kun M og L. men buksene er knall fine,så det veier opp. men rart at buksene fins i small, men nesten ingenting annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå