Gå til innhold

Når lar dere mini sitte i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å ta opp ryggen et hakk slik at han sitter sånn halvveis. Han nærmer seg 5 mnd. Kan selvfølgelig ikke sitte selv enda, men er så nysgjerrig..., og er ikke glad i å ligge oppi der lengre. Hva synes dere? Sitter jo like bratt i bilstolen tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare la han sitte:) jeg gjorde det med min gutt da han var 5mnd.. de er jo så nusgjerrige når de er på trilleturer, så hvis du ikke har han helt opp, så går det bra. Han får jo støtte da. Sitter ikke uten støtte? tror det er litt ovendrevent det med å ikke la de sitte litt. Er jo ikke snakk om timesvis heller.. Min fikk sitte inntil 20min, da la jeg han ned slik at han fikk sove. Som regel gikk det bare 5-10 min før han ble så døsig at han ville sove..

De skal ikke sitte alene på gulvet, bygget opp med puter rundt seg!!

Skrevet

Jeg kjøpte Emmaljunga City Cross når tulla mi var 6 mnd. Men da hadde hun allerede sittet i bagvogna i ca 2 mnd. Når hun ble 4 mnd så ville hun hele tiden se hva som skjedde, så da la jeg et sammenrullet teppe bak ryggen hennes i bagen, så hun kunne se litt over kanten..

Tror ikke det er noe farlig å la han sitte.. :-)

Skrevet

Jeg har ryggen på vogna på nederst hakket nå så hun skal få se. Hun er 7 mnd. Men slår ned så snart hun sovner. .o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...