Mille og baby :) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Jeg har noen spørsmål. Menstruasjonen er forsinket, men jeg har mensmurringer, Har hatt i 4 dager. Har vondt i ryggen og strålinger nedover i beina. Men det skjer ingenting. Har trodd det har vært menstruasjonen som har kommet flere ganger, men dette har vært helt kritthvit tykk utflod. Kan jeg være gravid? Er det noen som har opplevd det samme som meg? Klem Mille =)
Fru Anna Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Det kan nok godt hende du er gravid ja:) Jeg synes du skal kjøpe deg en graviditetstest og få svar så slipper du å lure:) Men masse murringer, forsinket mens og "lotion" utflog er alle gode tegn på graviditet! lykke til
lillan80 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Har ikke opplevd det samme som deg, men du bør vel kanskje ta en tur til apoteket og kjøpe en test, kan jo hende du er gravid. Lykke til:)
Løvinna30 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Ta en test du:-) Det er jo faktisk graviditetstegn også. Skriv tilbake hvordan det gikk:) lykke til
Mille og baby :) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 tusen takk for alle svar. Sitter med en test i hånden nå. Vurderer å vente til i morgen tidlig =) Skal skrive tilbake hvordan det går! -mille
flypapir Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Test nå, test nå!! Er du gravid skal den slå ut positivt når du er 4 dager over ikm selv om du tester med annen urin enn morgenurin! Lykke til!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Neimen nå ble jeg også spent her jeg sitter:)
Mille og baby :) Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2008 Testen viste negativ jenter. Men takk for svar og innlegg -Mille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå