Gå til innhold

Veldig varm - tanker rundt sommeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt så varm! Det er 8. mai og jeg går nå i åpne sandaler, skjørt (uten strømper) og kort ermet bluse.. Hvordna skal det gå til sommeren?

Må visst ta fri for å ligge i vannet og spise is :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også blitt varmere de siste ukene, og merker godt at alt er mer slitsomt nå som det er varmere. Har også begynt å bli litt hoven i bena etter en lang dag på jobb. Men, vi får nyte det herlige været! Ingen vet hvor lenge det varer og husk fjorårets regn sommer dere...

Skrevet

Mye bedre med sol enn regn - uansett form og fasong!!!!

Skrevet

Jeg har trosset mitt speilbilde som hvalross til sommeren og gått til innkjøp av en mamma-badedrakt i dag. Jeg har avtalt med en venninne som har båt at hun skal kjøre meg til en strand uten mennesker uti bukten her, også skal jeg like å flyte i vannskorpa store deler av sommeren mens hun er barnevakt.:) Husker litt for godt sommeren 2006 når jeg gikk høygravid i 30+ varmegrader og jeg hadde ikke badetøy som passet og jeg satt stort sett bare i skyggen og så de andre kjøle seg ned i vannet. Men...bedre med sol og varmt vær som gir muligheten til å være ute og på stranda med barna, enn å sitte inne å lure på hva man skal finne på. Men jeg må innrømme at jeg sliter litt med hovne, trøtte og ømme føtter og får litt fort skallebank allerede + at jeg blir trøtt i denne varmen. Men jeg skal tenke positivt og nyte hver dag.:)

Skrevet

Koseklumpen, hvor har du funnet mamma - badedrakten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...