Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er blitt så varm! Det er 8. mai og jeg går nå i åpne sandaler, skjørt (uten strømper) og kort ermet bluse.. Hvordna skal det gå til sommeren? Må visst ta fri for å ligge i vannet og spise is
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er også blitt varmere de siste ukene, og merker godt at alt er mer slitsomt nå som det er varmere. Har også begynt å bli litt hoven i bena etter en lang dag på jobb. Men, vi får nyte det herlige været! Ingen vet hvor lenge det varer og husk fjorårets regn sommer dere...
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Mye bedre med sol enn regn - uansett form og fasong!!!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har trosset mitt speilbilde som hvalross til sommeren og gått til innkjøp av en mamma-badedrakt i dag. Jeg har avtalt med en venninne som har båt at hun skal kjøre meg til en strand uten mennesker uti bukten her, også skal jeg like å flyte i vannskorpa store deler av sommeren mens hun er barnevakt. Husker litt for godt sommeren 2006 når jeg gikk høygravid i 30+ varmegrader og jeg hadde ikke badetøy som passet og jeg satt stort sett bare i skyggen og så de andre kjøle seg ned i vannet. Men...bedre med sol og varmt vær som gir muligheten til å være ute og på stranda med barna, enn å sitte inne å lure på hva man skal finne på. Men jeg må innrømme at jeg sliter litt med hovne, trøtte og ømme føtter og får litt fort skallebank allerede + at jeg blir trøtt i denne varmen. Men jeg skal tenke positivt og nyte hver dag.
C@milla *EMIL* Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Koseklumpen, hvor har du funnet mamma - badedrakten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå