Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jada, nok et barnevognspørsmål fra meg *smiler* Forhandler sa at de var veldige like Emmaljunga i kvalitet. Erfaringer?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hadde hartanvogn til førstemann, og har kjøpt ny hartan til babyen i magen. Veldig positive erfaringer, hva lurer du på? Lettere å svare da )
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Nei, jeg lurer på om du har noe å utsette på den? Hvilken har du? Har lyst på 3-hjuling med svingbart hjul. Vet ikke om jeg helt likte fargene på vogna, men skulle vel alltids funnet en brukbar. (hodet mitt er litt opphengt i Emmaljunga skjønner du) Er bagen stor nok til en vinterbaby? Min blir født i september og trenger vel en god pose i bagen i vintermånedene.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde kombivogn til første, nå har jeg kjøpt duo. Bagmålene er 77x34x20 cm (emmaljungaen er 79x39x20, så den er 5 cm bredere og 2 cm lengre). Jeg vil tro du fint kan bruke den som vintervogn (bagdelen altså), det det gjerne skorter på er LENGDEN på bagen, ikke bredden. Min erfaring i hvertfall. Vi hadde fortsatt god plass breddeveis i bagen når førstesnuppa måtte over på sportsvogndel, det var heller lengden det gikk på. Og lengdeveis er det kun 2 cm forskjell til emmaljungaen. Men det blir jo en vurdering du selv må ta ;o) Jeg har 3-hjuling med fast framhjul, og syns det er supert å komme seg fram! Overalt, skogen, byen, inn og ut av tog/buss, vogna er myyye lettere enn emmaljungaen (5 kg - og det er en del!). Tror ikke jeg har noe som helst å utsette på den jeg! Har kjøpt begge mine vogner brukt, det ligger flere ute på finn.no nå, får dem til halv pris og under det.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Høres jo supert ut. Likte godt å trille den i butikken iallefall Tror den veier litt mer enn Emmaljunga City Cerox 360, den skal liksom veie 11kg mot Hartan 13.5kg. Får gå i tenkeboksen Takk for svar!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Åja, sammenlignet med duo edge jeg, og den veier jo 18,5 kg.. Du får tenke ) Lykke til med valget )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå