Gå til innhold

Noen som har Hartans vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, nok et barnevognspørsmål fra meg *smiler*

Forhandler sa at de var veldige like Emmaljunga i kvalitet. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hartanvogn til førstemann, og har kjøpt ny hartan til babyen i magen. Veldig positive erfaringer, hva lurer du på? Lettere å svare da :o)

Skrevet

Nei, jeg lurer på om du har noe å utsette på den? Hvilken har du? Har lyst på 3-hjuling med svingbart hjul. Vet ikke om jeg helt likte fargene på vogna, men skulle vel alltids funnet en brukbar. (hodet mitt er litt opphengt i Emmaljunga skjønner du) :)

Er bagen stor nok til en vinterbaby? Min blir født i september og trenger vel en god pose i bagen i vintermånedene.

Skrevet

Jeg hadde kombivogn til første, nå har jeg kjøpt duo. Bagmålene er 77x34x20 cm (emmaljungaen er 79x39x20, så den er 5 cm bredere og 2 cm lengre). Jeg vil tro du fint kan bruke den som vintervogn (bagdelen altså), det det gjerne skorter på er LENGDEN på bagen, ikke bredden. Min erfaring i hvertfall. Vi hadde fortsatt god plass breddeveis i bagen når førstesnuppa måtte over på sportsvogndel, det var heller lengden det gikk på. Og lengdeveis er det kun 2 cm forskjell til emmaljungaen. Men det blir jo en vurdering du selv må ta ;o)

Jeg har 3-hjuling med fast framhjul, og syns det er supert å komme seg fram! Overalt, skogen, byen, inn og ut av tog/buss, vogna er myyye lettere enn emmaljungaen (5 kg - og det er en del!).

Tror ikke jeg har noe som helst å utsette på den jeg! Har kjøpt begge mine vogner brukt, det ligger flere ute på finn.no nå, får dem til halv pris og under det.

Skrevet

Hartan Skater XL duo heter den forresten :o)

Skrevet

Høres jo supert ut. Likte godt å trille den i butikken iallefall :) Tror den veier litt mer enn Emmaljunga City Cerox 360, den skal liksom veie 11kg mot Hartan 13.5kg.

Får gå i tenkeboksen :) Takk for svar!

Skrevet

Åja, sammenlignet med duo edge jeg, og den veier jo 18,5 kg.. Du får tenke :o) Lykke til med valget :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...