Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite tips...

Prøv så godt dere kan å styr unna kles-shopping til den lille tidlig i svangerskapet, prøv og vent til 3.trimester værtfall...

Jeg gikk helt amok når jeg var halvveis i svangerskapet, er nå i uke 36 med 25 dager igjen til termin...(HELDIGGRISEN! Jeg vet...) og nå er det kommet så mye vår- og sommernytt at jeg blir helt dårlig! Jeg har så mye fra før nå at jeg kan bare ikke kjøpe noe som helst. Dette er NI-TRIST skal jeg fortelle dere!

En annen ting er skuffede bestemødre... som har gledet seg i årevis på barnebarn og handling av søte klær! De kan jo heller ikke kjøpe noe til minsten, når mor har shoppedilla og har fylt opp kommoder og klesskap...

Nå sitter jeg her i smellgod form uten å ha noe å som helst å forberede og er arbeidsledig i tillegg, det er KJEDLI det! Alt er vasket og klappet og klart for leeeeeenge siden... (syte syte ;) )

Selvfølgelig er dette helt og holdent opp til hver enkelt! Dety var bare et lite tips ifra meg...

Lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra innspill!! Vil jo ikke at bestemødrene skal bli lei seg :)

Skrevet

vi får shoppe til oss selv da:)))) jippi:))))

jeg har kjøpt litt...bare måtte jeg. men har fått litt hint fra tante og mormor om å bremse.....

Skrevet

Veldig bra tips =) Skal ikke vite kjønn, så blir ikke så mye shopping til den lille fra min side... Og jeg vet at de vordrene bestemødrene gleder seg til å skjemme bort babyen med nye klær og dilldall. håper på å få vogn også, er jo så innmari dyrt! Skal hvertfall ønske meg det i forskudd på julegave ( har termin i november)

Skrevet

Jeg har bare handlet bittelitt ( 3 bodyer, to bukser, en nissedress og to par sko.) litt fordi jeg har endel fra førstemann som er nøytralt, og litt fordi jeg nå vet hvor mye man faktisk får i gaver. md førstemann var jeg litt sånn "jaja, såååå mye får man vel ikke.." men det skal jeg hilse og si!!! Fikk så mye gaver at jeg ble helt sjokkert, virker som _alle_ elsker å kjøpe bebiklær :D

Imidlertid kan det ofte være lurt å kjøpe litt i bitteliten størrelse, for det man får er som regel litt større str. Min førstemann var 46 cm (nå er han 5 år og 100 cm.) så jeg hadde masse fint jeg ikke kunne bruke på laaaang tid, det var kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...