Gå til innhold

HURRAAAAAAAAAAA. Gravid igjen etter MA:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en utrolig deilig følelse.Jeg hadde en Ma i slutten av januar. da var jeg i min 12 uke( barnet døde i uke 6), så gleden er stor nå når jeg har blitt gravid igjen:)

det har ikke helt gått opp for meg enda. Tenk så fantastisk, nå skal jeg bli mamma til to:)jeg må jo ha tro på det:).. Jeg leste at det var 89,9% sjanse for at det skal gå bra når en har hatt et normalt første svangerskap for så å miste nr 2, så dette må jo bare gå bra:)..jeg har en god magefølelse:)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen.

Skrevet

Jeg er også gravid etter å ha mistet nr to. Jeg er 11+2 i dag.

Så de prosentene dine var godt å se ;)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Jeg hadde også ma i slutten av januar, i dag er jeg 8+4 og har vært på tidlig ultralyd og det var jammen meg liv i spiren! For en utrolig lettelse. Skal tilbake om 2 uker igjen for ul og sjekk;-) Har vært veldig positiv denne gangen jeg også!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!! Jeg er også gravid igjen etter å ha mistet nr.2 i MA. Jeg er 10+6 i dag, 3 dager siden UL og spiren hadde det bra:-)

Masse lykke til:-)

Skrevet

tusen takk til dere alle:)og gratulerer så mye til dere og:) husker cillepille fra ufrivillig abort, så ble veldig glad når jeg såg nicket ditt her:)..så deilig det må være for dere å ha sett nurket på UL..skuldrene senker seg noen cm da:)tror jeg kommer til å be om tidlig UL jeg og, men ser det an om panikken tar meg:)magefølelsen er iallefall god,hihi...

klem

Skrevet

Gratulere så masse, lykke til me graviditeten :o)

Skrevet

Skuldrene senket seg noen hakk nå kan man si ja, men jeg har prøvet å være positiv også og følte ikke at det var sånn at jeg for enhver pris måtte inn å ta en sjekk. Også tenkte jeg at jeg ikke gidder å stresse med å dra så tidlig for da må jeg kanskje tilbake for å se om det er liv igjen og da blir man jo iallfall stressa;-) Veldig hyggelig at det er flere det har klaffet for som også har mista:-)))

Skrevet

Gratulerer så masse!!! =D Det er en utrolig herlig følelse!! Jeg mistet også nr to i MA i desember. Var 11 uker men fosteret døde i uke 8.

Jeg har vært på to ul allerede er 7+5 i dag.. ;) og jeg regner nok med det blir flere.. Klarer ikke slappe av jeg, venter på at det skal gå gale hele tiden..... Grådig slitsomt...

Lykke til ivertfall!! =D

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...