Fru Anna Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Tenkte bare jeg skulle dele litt med dere om mine erfaringer:) Testet positivt på søndag, 1 dag over IKM og har ikke helt skjønt det enda:) STORT GLIS! Vi begynte å prøve i desember 2006 og etter nesten 9 pp så satt den i høst, men lille spira ville ikke fortsette å vokse og jeg hadde en SA i oktober - så da var det på'n igjen og ingenting skulle være uprøvd! Den mnd jeg ble gravid i høst så hadde jeg drukket salvie te og tatt hostesaft så jeg fortsatte med det, men mnd gikk og ingeting skjedde. I januar begynte jeg på e-vitamin og pyridoksin, noe som hjalp på syklusen den første mnd. men som så begynte å surre litt igjen. Jeg gav litt opp da, men etter enda en syklus på 45 dager gadd jeg ikke mer og ga det en sjangs til før vi etter planen skulle til vår første utredelses time i begynnelsen av juni. Jeg har tatt e-vit.,b12 og b-complex, sink, magniesium, c-vit og selvfølgelig tran og folat som jeg har tatt hele tida. Mannen har siden februar gått på sink,b-vitaminer, e-vit og c-vit, han sluttet å snuse i januar og kuttet betraktelig ned på kaffe. Vi har også begge to vært flinke til å drikke mye vann. Sex annenhver dag fra mensslutt til ca 1uke etter forventet EL. Jeg har også prøvd å være flink til å få i meg feite meieri produkter (fløte,iskrem,melk) og drukket litt grapefruit juice jevnlig. Det høres jo kanskje ut som om vi har gått helt av skaftet med babylaginga vår, men samtidig har vi sluttet å ta EL tester og jeg har ikke vært like strikt på alkohol forbudet mot meg selv etter EL (men aldri drukket masse i EL perioden!) så vi har egentlig slappet litt mer av - i tillegg så har vi flyttet inn i det nye huset vårt i denne perioden så vi har hatt litt å tenke på så det kan jo ha hjulpet litt:) forresten så har jeg ikke drukket salvie te eller tatt hostesaft de to siste mnd så det er tydeligvis ikke demmes fortjeneste at jeg er gravid. Men jeg har litt tro på pyridoksinen for denne pp som det klaffet var syklusen nede i 30 dager, noe den ALDRI har vært før, som regel hatt regelmessig syklus på 35 dager (bortsett fra de 4 pp) Ble langt innlegg det her men ville bare komme med min historie og "oppskrift" for det er det jeg har vært mest opptatt av i pp.'ene mine - at det må jo finnes en oppskrift på hvordan bli gravid, men det gjør det da tydligvis ikke! Håper noen finner noe tips eller ideer de kan bruke, og fruktbarheten er visst størst i sommer halvåret:) sendet litt babystøv også jeg og håper den virkelig sitter denne gang, er 4+5 idag:) babystøv******************************************************************************************** ****************************************************************
Dotten Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så masse med en ny liten spire. La oss håpe den klorer seg godt fast Masse lykke til, og takk for info
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så mye med den nye spiren!! Måtte den ligge der godt i 9 mnd og god gjøre seg:) Lykke til videre:) Håper vi sees på 1 trim snart!!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så mye og masse lykke til videre!!!!!!!!!!
malla85 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Gratttis me spira! krysser fingrene for at den sitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå