Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Slike med solfaktor, som hun kan ligge å leke i.Og hvor kan jeg få kjøpt disse? en nettside?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har det, kjøpte det forrige gang jeg hadde baby, tror jeg kjøpte det i en sportsbutikk, men husker ikke hvilken (4 år siden). De er kjempegreie, jeg er kjempefornøyd, kommer til å bruke det hele sommeren. Bare pass på å kjøpe et med så stor åpning som mulig, på mitt er det åpning på hele den ene siden, hvis det blir vindstille inni der blir det altfor varmt...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 oki, ja må passe på så det ikke blir for varmt:) Tenkte jeg skulle kjøpe meg et slikt, virker greit!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Høres veldig praktisk ut, så jeg dytter denne. Hvor kan man få kjøpt et slikt?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøpte et sånt telt på Barnas Hus, men vet ikke om det er solfaktor i det. Er et telt ihvertfall, med nettinglufting på begge sider.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Vi kjøpte et halvtelt/soltelt på Lidl i fjor. De har ett alternativ på ikea også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå