to små søte Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 lurer på en ting. Dere som har gått 2 uker over å blitt satt igang, ble dere satt igang på 2 ukerskontrollen eller ble dere sendt hjem med beskjed om å komme tilbake hvis det ikke skjedde no? skal på overtidskontroll i morgen og litt redd for at jeg blir sendt hjem med beskjed om at jeg ikke får komme tilbake før på tirsdag siden det er pinse..
victomalia Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Siden det er pinse, er det nok fare for det ja. Jeg ble satt i gang med første mann. 15 dager over. Jordmødrene prøvde å sende meg hjem, men legen overfeide dem og satte meg igang. Jeg spilte nok litt mer sliten enn det jeg var, men jeg var jo også sliten og såååå lei. Gi uttrykk for at du er sliten og lei. Stå på litt. Jeg fødte da med misfarget fostervann og de sa det var bra jeg fødte den dagen pga. det.
to små søte Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 ja er ikke alltid de vet hva de snakker om.. hører om så mye rart.. men jeg får bare stå på krava.. tror jeg blir sinsyk hvis jeg ikke får føde snart.. får prøve med alle knep for er vel ikke no grunn til at det ikke skal kunne fungere å bli satt igang? dem klarer jo å sette igang folk mange uker før så burde jo ikke være no problem.. er jo litt lenge å gå 17til 18 dager over termin..
Nå kommer nr. tre Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har blitt satt i gang to ganger og med første så ble jeg lagt inn samme dagen og satt i gang, men med nummer to så hadde jeg time mandag de ringte opp på føden og sjekket, men ble sendt hjem, med beskjed om å komme tilbake tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå