Gå til innhold

Hva slags vogn har dere/skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt brio happy med brun bag og svart sportsdel, og Bugaboo Camelon med grå base og svart canvas. Har kjøpt blå fleece i tillegg:-) Gleeeeder meg sånn til å gå ut å trille;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en brun Brio Sing :)

Skrevet

Blir vell en Emmaljunga edge duo, og når bebisen er for stor til baggen blir det vell og kjøpe en litt lettere sportsvogn..:) Ellers så tenker jeg litt på Emmaljunga city jet, men er usikker på hvordan den er på vinterføre..

Men har også veldig lyst på en vogn der besafe izi sleep passer til da ;)

Skrevet

Vi har kjøpt svart teutonia spirit s3 med fashion bag.. Bor i by, dermed falt valget på 3 hjuling som er så lett å manøvrere i forhold til tunge 4 hjulinger. Hadde jeg trengt en mer kraftig vogn ville jeg valgt Emmaljunga Mondial...

Skrevet

Vi har TFK joggster twist fra førstemann som absolutt skal brukes igjen... De som sier at trehjulinger er ustabile har nok ikke testet ut denne... Vognen er designet av bladere - jeg har selv vært ute på rollerblades flere ganger og føler meg helt trygg.

Baggen er en av de største på markedet i hvert fall for trehjulinger. 82 cm lang, sportsvognen er meget romslig. Har en stor gutt på 2 år og han har fortsatt godt med plass og som storkoser seg i vognen.

Skrevet

Emmaljunga Mondial:)

Skrevet

Fryktelig lyst på en Silver Cross jeg da.. :)

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga edge duo :)

Skrevet

Vi har kjøpt en sort emmaljunga modial, med sportsunderstellet!

Skrevet

Emmaljunga city cross med hardbag:-)

Skrevet

Vi har kjøpt den grønne Stokke X-plory :D Gleder meg til å bruke den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...