Gå til innhold

Vi har jo syden temp her jo :-O 35,2 grader i sola..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er midt i sola da, men alikavell, er 20 grader i skyggen..

Skulle mye heller vært ute ja men må pakke :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skulle egentlig satt en hekk i jorda idag, men måtte gi meg. Det er jo altfor varmt for det. Du får vel sette deg litt ut da.

Skrevet

Tror jeg må ut en liten tur etter home and away (neeei ikke hekta) :-P

Får ta sånn hurtig pakking litt seinere :-P

Skrevet

det er 40,5 i sola her:O

varmt ja... hehe

Skrevet

Hvor holder du hus henne? :-O

Håper det er lengre sør for jeg drar sørover i dag :-P

Skrevet

ja er det ikke hææærlig? elsker godværet =) bare synd vi ikke har terasse eller plen å sitte på, ENDA, men snart flytter vi hjem :-) du var fra tr.heim, ikke sant?? er det fint vær der og? for vi skal nemlig hjem en tur med litt av flyttelasset i helga :D

Skrevet

Holder til på byåsen og her er det SUPERT vær i dag :-D

Vi har stor gressplen uttafor huset så kan bare gå ut når vi vil, mye bedre en der vi bodde før, da kom vi rett ut på innheradsveien :-S

Skrevet

så deilig! :) da pakker vi litt lette klær.. håper været holder seg i helga.. Vi skal på visning på byåsen faktisk, så blir spennede å se hvor vi ender opp :) med en liten hageflekk eller hverandra så er vi kjempefornøyde..

Skrevet

Randi86*Amalie*27.01.06 +spire

jeg bor i Eidsvoll(nær Gardermoen)hvor lang sør skal du da?:)

bor på et lite småbruk i skog kanten, med masse plen, "gjemt" fra naboen:) så det er deilig, bikkjene går løse og koser seg å:) sambo driver og fyller bassenget med vann, så det skal bli litt varmt i sommer:) (7.500 L vann)

mens jeg flyr rundt i shorts og bikini topp og strutter med magen, hehe! neida, jeg har faktisk vaska bilen, og stelt litt med pelsen til riesenschnauzeren, så har vær litt flink da, hehe.. men jeg ble så sliten, så får fortsette imorgen, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...