Gå til innhold

OTH bag

Snuppa mi er nå storesøster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør dere jeg, for her er det mest aktivitet! Vi venter barn juli/august og er usikre på om vi skal kjøpe en OTH bag eller rett og slett kjøpe en ny vogn. Grunnen til at vi tviler er fordi jeg vet baggen er smal/liten og neppe vil holde over nyåret. Blir det trangt med vinterpose oppi der? Vi er veldig fornøyd med OTH som vi kjøpte til jenta vår når hun var 1 år og ønsker egentlig å fortsette å ha den samme.

Noen råd? Alternative vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter også et julibarn og har kjøpt OTH vogna. Vi så at bagen var relativt liten og forsto fort at vi sannsynligvis ikke kan bruke den lenger enn til desember/januar.. Men da er jo tross alt den lille rukket å bli 6-7 mnd og vil sikkert opp å se litt uansett, så vi tenker at det er greit å gå over til sportsdelen på det tidspunktet. Det fine med sportsdelen (som dere sikkert har erfart iom at dere har den) er at den kan legges nesten helt ned! Med en god vinterpose oppi der vil jo den lille ligge godt uansett :-)

Nå skal det sies at jeg er førstegangs, og egentlig ikke har peiling på dette, men det er nå ihvertfall mine tanker rundt problemstillingen :-)

Skrevet

Er superfornøyd med OTH sportsvognen, så dere har gjort et godt valg!

Skrevet

Det var godt å høre! Jeg har skjønt at den er superfin å trille så jeg gleder meg masse til å ta den i bruk i sommer :-) Lykke til med vognvalget selv ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...