Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Og jeg som trodde at jeg ikke tenkte så mye på denne prøvingen nå... Vanskelig å slappe av og ikke fokusere så mye på det tydeligvis.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Nei huff det er ikke like lett bestandig. Vi får håpe du er sanndrømt da;-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hehe ja Jeg har hatt en litt merkelig mensen denne gangen. Og ca på IKM testet jeg på en måte positivt (la ifra meg en QR etter en kort stund for den var negativ, tenkte ikke på at den kunne bruke lang tid. Kikket på den på kvelden igjen og da var den positiv. I bruksanv. står det at resultatet ikke er gyldig etter 5 min, men jeg vet ikke når det ble positiv da jeg la fra meg testen nesten med en gang). Jeg har bestemt meg for å ikke tenke så mye på dette, og ikke teste meg før neste IKM i uke 21, for jeg er nok ikke gravid nå. Gratulerer til deg forresten svanemamma!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk. Så spennende. Får håpe du tester positivt neste gang. Sender deg masse babystøv****************
Mor til gullet :O) Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Jeg drømte også i natt at jeg tok en positiv test. Jeg husker ikke så masse fra drømmen, men jeg husker at når jeg våknet så var jeg ganske overrasket at det var en drøm. Føltes kanskje skikkelig ekte ut i drømmen.....;O) Har også trodd at jeg ikke har tenkt så masse på det denne gang.....;O) men jeg tenkte ganske mye på det igår, da jeg begynte å "innbille" meg symptomer...., så sikkert det som har vært med i natten. Eller........kanskje det betyr noe??
"Liten" lykke Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Dere er ikke alene. Jeg drømte i natt at jeg testet positivt. I drømmen ble jeg sjokkert over at det ble positivt så tidlig (før ikm). Så nå må jeg bare teste, selv om det er tidlig:)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Oj, det var litt merkelig da, at vi hadde "samme" drømmen samme natta! Jeg drømte at jeg tissa på en QR og at kontrollstreken kom mens jeg tissa og den var MYE sterkere enn teststreken. Den var veldig ekte hos meg også, så jeg måtte tenke meg om når jeg våknet om jeg hadde tatt en test eller ikke
*Snøjenta* Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Hei! dette innlegget slo meg, drømte natt til mandag at jeg testet positiv på to ulike tester med store rosa kryss! lørdag i forrige uke spurte en venninne av meg om jeg var gravid, for hun "hadde en følelse av at jeg var gravid" og hvis hun tok feil ville det være første gang på 3 år.... hehe! TR ventes i helgen... tror nok den kommer (for jeg er litt hissig i dag :-p), men litt ekstra spennende etter en slik kommentar
Mamma-til-3-jenter Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Jeg drømte også at jeg testet positivt i natt!! Var vel det siste jeg tenkte på før jeg sovnet, at jeg skulle ta en test i dag tidlig. Det gjorde jeg også, men det var negativ.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå