Gå til innhold

rutine

to ganske tette og helt ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen form for rutine på deres små?? min er to uker gammel? han får sove så mye han vil på dagtid, jeg passer bare på at det ikke går mer enn 4 timer mellom måltidene, men han våkner som regel til kvleden og legger oss rundt 22-23, da sover han til 02 får mat og sover bare til rundt 0430... han får MME.

hvordan er deres helt nye verdensborgere? Når begynte dere å få rutine på ting, må bare nevnes at jeg er en mini kontrollfrik!!!! Gruer meg alltid til natten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør dere alle en tjeneste og ikke tenk rutiner ennå. La gutten din styre tempoet, det er rådet man får på sykehus og helsestasjoner. Rutiner kommer i 3 mnd-alderen...

Skrevet

Enig, 2 uker gamle bebiser må få styre selv, umulig å få noe rutiner så tidlig. Vår pode er nå straks 10 uker, og han har fått styre selv hele veien. Han fant tidlig ut hva som var natt og hva som var dag, og han sover bra på nettene. Får mme og spiser ca to ganger per natt. Samme som din. Ellers så sover han stort sett alltid på formiddagen ute i vogna, noen ganger i 4-5 timer, mens andre ganger kortere strekk. Dette har han funnet ut av selv. Jeg bare følger med:-) og noen få korte napper innimellom. Men merker det blir litt feil hvis han ikke får den formiddagsluren. Men bare ta det som det kommer, la han bestemme enn så lenge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...