Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem sier at livet ikke kan nytes selv om man sitter inne i strålende solskinn og leser gørrmøkkakjedelig pensum??

Kaffemilkshake gjør livet verdt å leve i dag. Skål!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sovende barn og skive med peanøttsmør gjør susen her. Og fikk faktisk dradd over med kantklippern rett etter lille sjuklingen sovnet. Akkurat nå er det greit å være hjemme fra jobb med sykt barn.

Skrevet

Hjemme med sykt barn er dager man bare må la bli. Da teller ikke resten av verden, og man må passe på å ha det fiiiint.

Vi har nok bare opplevd det to ganger, og det har på en måte vært ganske koslig, til tross for sutring og klenging.

Skrevet

Jeg får se fordelen i det. Han har aldri tid til å sitte i armkrok ellers og det er veldig deilig at han har tid til det. Tror han er i ferd med å bli frisk etter å ha svettet veldig i natt. Hadde feber i går kveld så ville ha han hjemme i dag. Og det er jo varmt her så mulig jeg lar han leke ute når han våkner.

Skrevet

Det _er_ kos når tempoet blir skrudd ned noen hakk, og så lenge det ikke er noe grunn til å bli bekymret for om det skulle være noe farlig.

Dere får kose dere maks. :-)

Skrevet

eheeeeee..den kantklipperen må du forklare meg nærmere hva er for noe:-) Jeg sitter her med skikkelig grusomme bilder i hodet mitt nå!!!!! Det er vel ikke en egen hårklipper som kutter håra langs sloggykanten vel??? *tæææææææææææææækk*

Dessuten KaMa!!! Man blir feit av å sitte inne og nidrike milkshake:-)

Skrevet

Du misforstår alt du. Ikke noe verre enn en gressklipper til kanter, rundt trapper og sånt. Jeg ser det forresten for meg, og tipper at hadde jeg brukt denne kantklipperen til ting du ser for deg, hadde du mistet mer enn meg. Huffda:)

Skrevet

Jeg er feit allerede, så det spiller ikke så stor rolle.

Ellers kan jeg fortelle deg at det går fint an å lage milkshake som er relativt lite fett i. Melk, banan, espresso, youghurt og masse isbiter funker fint.

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på milkshake, enda jeg ikke liker det. Takk KaMa, butikken er bare tre kilometer unna, hehe.

*momser heller is så drypperten kan fantasere om alle kaloriene som legger seg rett på ræva mi*

Skrevet

Jææææææææææææækkkk... dere er bare dagens turn off opplevelse:-)

Skrevet

Det hadde du ikke sagt hadde du vært i hagen min akkurat nå:P

Skrevet

spørs hvilken "hekk" du holder på å klippe det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...