HEN-78 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hei, alle sammen. Jeg har en datter på 2,5 år og veier ca 13kg. hun sitter i bakovervendt bilstol. Minstemann en nå 8 mnd og veier ca 10 kg, han begyner å bli for stor til babystolen sin. Jeg har fremdeles lyst til å ha storesøster bakovervendt. Kan noen fortelle meg hvordan dere har løst dette? Hvilke bil dere har plass i og med hvilke seter dere har?
EnMamma Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Vi har en Golf og vi har plass til to bakovervendte seter. Hvilke seter har du prøvd da? Hender man må prøve litt forskjellig for å finne ut av hva som passer sammen Det finnes bakovervendte seter som ikke tar så store plassen. Hvilket sete har storesøster? Har dere muligheten til å koble ut airbagen og ha et av barna bakovervendt foran? http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
HEN-78 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Takk for svar :-) Vi har en Renault Megane og storesøster har en Acta Graco Cosmic den krever mye plass. Hva slags seter har dere? Har set på et nytt fra Britax Multi-Tech som jeg likte, noen erfaring med det?
snartmammatil4 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 vi har besafe izi combi tror jeg det heter, det som er ganske nytt, best i test:) går finfint med 2 bakovervendte i bilen, de tar ikke større plass enn et sete:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå