Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe rart med puppene, det der brune området er vokst faktisk, det har jeg ikke tenkt på, men så at det var et symptom. Vondt på sidene og liksom "inni".

Mye "jobbing" i nedre del av magen, stikking når jeg legger meg ned på magen. Oppblåst. Stram.

Vondt i korsryggen, og på sia, ved siden av skinka liksom, under hofta.

Slim, (sorry ekle detaljer) men sist jeg var på do, så lukta det så vondt, så jeg måtte rett og slett sniffe papiret om det var der det kom fra. Hjelp, holdt på å brekke meg...lukter sånn nesten fisk, vet ikke om det har noe med at jeg spiste det i går jeg men..

Grøsser, får skikkelig gåsehud uten å fryse liksom.

Varm/kald om hverandre. Skulle nesten tro jeg var i overgangen;p

Rar "mage", annenhver gang bløt/hard liksom.

Har vært litt uvel men det kan også være psykisk.

I går hjalp jeg faren min i hagen, og tror jeg hadde antydning til menssmerter...men er litt usikker, kan være psykisk det å.

Oj, ble langt dette her...

Noen andre med sånne "rare" greier og IKM på Lørdag??

Jo, btw, sover kjempedårlig for tiden, og hvis jeg først sover, så drømmer jeg. Gjerne mareritt liknende drømmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer mine symptomer...

Litt øm i puppene (hvis jeg kjenner godt etter). Stikking/strekinger nederst i magen, (mellom navel og trusekant?) Føler meg oppblåst... (kan kanskje være fordi jeg spiste så mye sist helg, he he)

Lite energi, (kanskje fordi jeg er tett?). Og mens-smerter innimellom...

Er kun 8 dager siden el da, men jeg har veldige korte syklusser...

Lykke til, håper du har en spire! *krysser fingrer og tær*

Skrevet

OG etter jeg hadde spist lunsj i sta, så ble jeg svimmel og uvel, orka ikke stå oppreist, måtte legge meg i sofaen...æææææ*skummelt*.

Skrevet

hei...

eg har mye rere symtomer sjøl=)

kremaktig slim, hodepine, varm/kald om hverandre, blir uggen i magen flere ganger daglig å brekke meg av og til, skal ha mensen i dag men har ikke kommet,.

i natt våknet eg å måtte skikkeli på toalette, de har aldri hendt meg før...:S å 2 ganger har eg helt på å besvime forran sjefene mine på 1 uke ca. å eg røyker,ja men skal slutte me ein gang når eg vett sikkert. for den gjør meg kvalm den og men eg drikker noe så går de fint igjen.

aldri vert gravid før så eg vett egentli ikke så mye. men har lest en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...