Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var deres barn da de sluttet å spise så ofte? Både dag og natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med ofte da?

Skrevet

Sluttet med mat på natta da guttn var 6mnd. 2 netter med skriking så var det soving hele nettet, bare smokk et par ganger...

Skrevet

Si det... er førstegangs så vet ikke hva jeg kan forvente. Hun er 3 uker og spiser stort sett hver 4 time, noen ganger litt oftere. Er oppe 1-2 ganger om natten. Stort sett bare en. Tror jeg er heldig.

Når sluttet de å spise natten er vel kanskje et bedre spørsmål, og ammer man sjeldnere når de begynner å få "mat"?

Skrevet

Hver 4. time er jo altfor sjeldent! når de er så liten er det vanlig nesten hver time, ihvertfall hver andre. Nå ble jeg litt sjokkert! Et voksent menneske spiser jo hver 3. time, og det er det som er vansligst for små barn også. Etter 3 mnd begynner ofte babyer å spise hver 3.time, før det er det vanlig nesten å spise døgnet rundt.

Jeg ville tatt en prat med helsestasjonen om jeg var deg, jeg hadde blitt bekymret om babyen min spiste så lite.

Skrevet

verken jordmor eller helsesøster reagerte på hvor ofte hun spiser. la meg gjøre det litt klarere. hun spiser f eks kl 12. da spiser hun i nesten en time, så kl blir nermere 1 før hun legger seg, så er hun oppe igjen i 3-4 tiden. så blir 2-3 MELLOM måltidene. hun legger på seg akkurat det hun skal, iallefall ikke mindre. hs var kjempefornøyd.

Skrevet

Ja, da er det jo noe helt annet, litt dumt å fremstille det som om hun bare siser hver 4.time da...Uansett, vær fornøyd med at du har det så lett du :)

Skrevet

er da ikke uvanlig at barn spiser med 3/4timer mellomrom selv om de er små da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...